Φύγαμε για Διακοπές !

Η πιο ωραία περίοδος του χρόνου έφτασε κι εμείς ετοιμάσαμε ειδικά για εσάς έναν «πρακτικό οδηγό επιβίωσης διακοπών», ώστε να γυρίσετε πίσω ακόμη καλύτερες από ότι φύγατε.

 

Είναι αλήθεια πως στις διακοπές όλοι ξεφεύγουμε λίγο από το καθημερινό μας πρόγραμμα φροντίδας, σπάμε λίγο τη δίαιτα, αμελούμε λίγο τη γυμναστική μας, γενικά -όπως πρέπει άλλωστε να συμβαίνει στις διακοπές- χαλαρώνουμε από την καθημερινότητά μας.
Αυτό άλλωστε είναι και η μαγεία του καλοκαιριού, να νιώθεις όμορφα χωρίς πολλές σκέψεις και «πρέπει».
Γι’ αυτό κι εμείς εδώ στα New Day ετοιμάσαμε για εσάς μικρές, πρακτικές και εύκολες συμβουλές, ώστε να προστατεύετε το δέρμα σας, να διατηρήσετε τη γραμμή σας και να γυρίσετε πίσω με το καλό ακόμη πιο όμορφες και πιο λαμπερές από ότι ήσασταν όταν φύγατε.

 

 

5 Βασικές Συμβουλές Φροντίδας για τις Διακοπές !

Δεν χρειάζεται κόπο, ταλαιπωρία και πολλή σκέψη, μικρά βήματα για την φροντίδα σας είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας.

 

  1. Περπατήστε στην παραλία. Έχει αποδειχθεί πως η επαφή του πέλματος με την άμμο κάνει πολύ καλό στην κυκλοφορία του αίματος (κάτι σαν λεμφικό μασάζ) και επίσης με αυτή την ευχάριστη διαδικασία γυμνάζεστε πολύ περισσότερο από το να περπατάτε σε δρόμο.
  2. Καταναλώστε άπλετα φρούτα και λαχανικά. Τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά είναι υπέροχα, λαχταριστά, δροσερά και πιο γλυκά και από παγωτό. Φτιάξτε μία πολύχρωμη φρουτοσαλάτα, βάλτε από πάνω και λίγο γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και μέλι, άντε και μερικά αμύγδαλα, και μόλις φτιάξατε το πιο λαχταριστό, υγιεινό και ισορροπημένο γεύμα, που θα σας χορτάσει χωρίς να σας φουσκώσει και θα σας γεμίσει ενέργεια.
  3. Προτιμήστε το ανθρακούχο νερό με λίγο στυμμένο λεμόνι από το αλκοόλ και τα αναψυκτικά. Το ανθρακούχο νερό, αν μάλιστα το σερβίρετε σε ένα μεγάλο ποτήρι γεμάτο πάγο με λίγο στυμμένο λεμόνι μέσα και το γαρνίρετε και με μία φέτα lime, γίνεται το πιο δροσιστικό και απολαυστικό ρόφημα που υπάρχει, ενώ παράλληλα σας ενυδατώνει και σας αποτοξινώνει, χωρίς να σας γεμίζει θερμίδες.
    Μπορείτε να το απολαμβάνετε όποτε θέλετε κάτι δροσερό, αντί να καταναλώνετε αλκοόλ που σας αφυδατώνει και σας παχαίνει και γλυκερά αναψυκτικά που έχουν περίπου τις ίδιες δυσάρεστες επιπτώσεις.
  4. Φορέστε ένα μεγάλο ψάθινο καπέλο στην παραλία. Το μεγάλο ψάθινο καπέλο στην παραλία, αλλά και στις βόλτες, έχει πολλούς και ευεργετικούς ρόλους. Πρώτος και καλύτερος φυσικά είναι πως προστατεύει το πρόσωπό σας και την ευαίσθητη επιδερμίδα σας από τον ήλιο και τις φωτογηραντικές του συνέπειες.
    Πέρα από αυτό όμως, το ψάθινο καπέλο προσδίδει στυλ σε κάθε εμφάνιση, ενώ σας επιτρέπει να κοιτάτε όπου θέλετε χωρίς να σας βλέπουν!
  5. Κάθε βράδυ αφιερώστε 5 λεπτά στην φροντίδα και την εσωτερική και εξωτερική σας ισορροπία.  Κάθε βράδυ που γυρνάτε από τη θάλασσα, τη βόλτα, τον κινηματογράφο, την ταβέρνα, το μπαρ ή το εστιατόριο αφιερώστε 5 λεπτά στην προσωπική σας φροντίδα. Μπείτε στο μπάνιο, ξεβαφτείτε ενδελεχώς, κάντε ένα δροσερό ντους και καθαρίστε το πρόσωπό σας με μία απαλή λοσιόν, βάλτε τις κρέμες σας ή το ενυδατικό σας λάδι και αφιερώστε τη σκέψη σας μόνο στον εαυτό σας και στο πόσο όμορφα περάσατε τη μέρα σας. Αυτά τα πέντε λεπτά φροντίδας της επιδερμίδας σας και εσωτερικής γαλήνης, θα κάνουν θαύματα στον ψυχισμό και το δέρμα σας.